جامع ترین وب فارسی
 
 
دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : A.R.A.N
سلام

یه بار که میخواستم زنگ بزنم خونه خالم  شماره رو اشتباه گرفتم با اجازتون چنتا جمله انگلیسی هم ردیف کرده بودم واسه مسخره بازی همینکه تلفن رو جواب داد چون زن بود ما هم بستیمش به حرف و چرت و پرت پروندن اجازش ندادم که حتی بگه تو کی هستی !!! تا اینکه نمیدونم چی گفت که من فهمیدم اشتباه گرفتم زود قطعش کردم تا اینکه چند دقیقه بعد زنگ زد خدا رو شکر نفهمید که من پای تلفن بودم خلاصه بستمونبه فحش میگفت>به اون گوریل عوضی بگو............ خلاصه ماهم به رومون نیاوردینم و همین طور می گفتم چشم بهشون می گم ........ من از طرف اوشون از شما عذر خواهی می کنم و................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش اومدين !!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین وب پارسی و آدرس a95a.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 3463
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1